Što činiti kad anti-spyware program ne uspije ukloniti infekciju?
Svaki stručnjak za sigurnost i zaštitu na internetu zna da je zaštititi računao i spriječiti napad od strane malware programa daleko laganiji posao od eliminacije istog. Zbog toga mnogi korisnici PC-ja pitaju kako ukloniti neki virus i, još češće, što učiniti kad anti-spyware program ne uspije ukloniti infekciju. Ako ste i sami naletjeli na sličan problem, pročitajte ovaj članak da biste saznali više informacija o tri najbolja anti-malware programa koji se nude na našoj stranici. Najvažnije od svega, pokušat ćemo vam objasniti što se može poduzeti kad programi SpyHunter, Malwarebytes Anti-malware ili Stopzilla ne uspiju ukloniti infekciju iz vašeg računala.
Ako SpyHunter ne uspije ukloniti virus:
Ako SpyHunter ne uspije ukloniti parazita, postoji velika mogućnost da imate problema s virusom koji mutira. Takve prijetnje automatski promijene svoje datoteke u one koje izgledaju legitimno ili koriste one koje još nisu uključene u bazu podataka antivirusnog programa. Ipak, pomoć možete dobiti ako ste jedan od nesretnih korisnika PC-ja koji su registrirali punu verziju SpyHuntera, a on nije uspio ukloniti virus. Možete upotrijebiti alat koji će omogućiti profesionalnom tehničaru da vam pomogne s problemima kod uklanjanja i zapravo ukloni sam virus. To se zove “Spyware HelpDesk”. I sami smo ga isprobali, a proces će biti obavljen brzo i efikasno, pa ako vam je potrebna pomoć kod uklanjanja virusa, možete poslati dijagnostički izvještaj (Support Log) i predati korisnički kupon odlaskom na “Spyware HelpDesk” nakon što pokrenete program:
Ako Malwarebytes Antimalware ne uspije ukloniti virus:
Nakon što skenirate računalo programom Malwarebytes Antimalware, ako on nije dobro obavio svoj posao, moguće je da se to dogodilo zbog razloga o kojima smo pisali u prethodnom odlomku. Prije svega, morate provjeriti koristite li ažuriranu verziju programa Malwarebytes Antimalware.
No, ako ste korisnik i vlasnik programa Malwarebytes Antimalware i on nije radio svoj posao kako treba, svejedno vam se može pomoći: posjetite forum za korisničku podršku (Support Forum) i stranicu s često postavljanim pitanima (FAQ; Frequently Asked Question), pošaljite email timu za podršku korisnika (ovo je besplatna usluga za sve korisnike) ili upotrijebite korisničku podršku za Premium članove (Premium Support). Drugim riječima, to je korisnička podrška putem telefona koju pruža treća strana, support.com. Ako se oslonite na takvu korisničku podršku, možete očekivati da će otkriti i riješiti vaš problem, ali i pobrinuti se da vaše računalo bude sigurno i zaštićeno te da radi na optimalnim performansama.
Na kraju moramo dodati da ne biste smjeli kupovati program ako probna verzija nije detektirala virus. To je samo gubitak novca. U ovom slučaju, bolje je nazvati korisničku podršku, a oni će vam popraviti računalo i ručno ukloniti virus umjesto vas. Ovaj broj možete nazvati bilo kad: +1 855 969 0796.
Ako STOPzilla ne uspije ukloniti virus:
Glavni razlog zašto STOPzilla ne uspijeva ukloniti virus je korištenje verzije koja je istekla. Zato vas molimo, uvijek se pobrinite da koristite potpuno ažuriranu verziju anti-malware programa kad započinjete kompletno skeniranje vašeg računala. Osim toga, službena stranica ovog program nudi prekidanje veze s internetom vašeg računala i nastavak skeniranja sistema. Drugi razlog neuspješnog rada ovog programa bi bio nova varijanta virusa, a njegov primjerak nije uključen u bazu podataka antivirusne aplikacije.
Dakle, što se može učiniti ako registrirana verzija programa STOPzilla ne uspije ukloniti virus? Možete se obratiti jednoj od sljedećih korisničkih podrški: Live Chat (prema podacima na službenoj stranici, agent Live Chata odmah na licu mjesta rješava probleme i uz to šalje upute za uklanjanje virusa korak po korak), telefonska tehnička podrška (Telephone Technical Support) ili, ako vaš slučaj nije hitan, slanje emaila i čekanje na upute koje će poslati tehničar STOPzille.