Oracle je odlučio zamijeniti Ask s Yahoo!-om u Java ažuriranjima

Oracle has decided to displace Ask with Yahoo! in Java updatesMnogo godina, Oracle je bio optuživan za punjenje ozbiljnih Java ažuriranja s Ask alatnom trakom. Na ovaj način, Ask tražilica je povećala broj svojih korisnika. Ukoliko nikad prije niste čuli za ‘pripajanje’, tada se, naravno, možete smatrati sretnom osobom jer niste iskusili ovu zlonamjernu marketinšku tehniku i niste bili nasamareni u instalaciju nepoželjnih aplikacija na svoje računalo. Govoreći o Ask alatnoj traci, njegovi su programeri mnogo godina podržavali Oracle za zadan odabir svoje tražilice u novim Java instalacijama i ažuriranjima. Posljedično, ljudi koji su instalirali takav softver na brzinu i cijelo vrijeme su klikali gumb ‘Dalje’, vrlo su vjerojatno pronašli Ask alatnu traku instaliranu, te search.tb.ask.com kao zadanu tražilicu. Ljudi se konstantno žale na ‘pripajanje’ i zahtijevaju da se ukine, pogotovo kada su u pitanju legitimni i popularni softveri poput Oracle-ove Jave. Kako god, umjesto da prestane pripajati aplikacije trećih strana Java instalacijama i ažuriranjima, Oracle je zamijenio Ask s Yahoo!-om.

Ove vijesti doznate su u srijedu na službenom sastanku. CEO Marissa Mayer pričala je o novoj marketinškoj strategiji, koja će navodno vratiti Yahoo! tražilicu natrag na tržište. Nažalost, nije objavljeno mnogo detala i nije jasno koliko će Yahoo platiti Oracle za mogućnost pridobivanja više korisnika. Kako god, činjenica je činjenica – Oracle počinje promovirati Yahoo! tražilicu preko Java instalacija i ažuriranja počevši s ovim mjesecom. Sudeći prema stručnjacima, čak ni takva taktika neće pomoći Yahoo!-u da dostigne Google ili Bing.

Stručnjaci za sigurnost pokušavaju spriječiti ‘pripajanje’; kako god, to nije lagan zadatak. Svakog dana upozoravaju korisnike o potencijalno nepoželjnim programima, reklamnim virusima, otimačima preglednika, i ostalim kiberneričkim prijetnjama, uključujući Javu, Flash Player, Media Player, i ostale popularne instalacije i ažuriranja. Doznato je da se ista marketinška strategija vrlo često primjenjuje za širenje Delta-homes.com [Delta-homes.com], Omiga Plus, [Omiga Plus], mystartsearch.com [mystartsearch.com], i slične otimače preglednika. Unatoč činjenici da su kritičati glasno prozvali ‘pripajanje’ i taktiku promocije kao “smicalicu” i “dostojnu prezira”, čini se da su programeri tražilica ustrajni u tome da učine što god je potrebno kako bi povećali svoje prihode. Imajte na umu da bez obzira postavili Vi tražilicu svojom voljom ili je ona sama zadana, programeri dobivaju prihod iz reklamiranja, praćenja korisnika, tjerajući ih da posjete sponzorirane web stranice i slične aktivnosti.

Stoga, ukoliko želite održati svoje računalo sigurnim i spriječiti iritantne promjene ili zadane početne stranice i tražilice poput Ask-a, Yahoo-a ili ostalih varljivih tražilica, uvijek biste trebali oprezno instalirati besplatne programe. Analizirajte svaki korak i pratite detalje, te odznačite kućice koje govore: “Set Yahoo as your homepage and search engine on Chrome and Internet Explorer, plus get Yahoo as your new tab page on Chrome.” Naravno, ukoliko preferirate koristiti Yahoo! ili čak Ask pretraživanje, slobodno to činite. Kako god, kad god primjetite ponudu da instalirate aplikaciju preko nekog drugog besplatnog programa, trebali biste je tretirati kao upozorenje i odbaciti njenu instalaciju. To je savjet koji su dali stručnjaci za sigurnost koji Vam žele pomoći očuvati računalo sigurnim!

O autoru
Alice Woods
Alice Woods

Voli učiti korisnike o prevenciji virusa...

Kontaktiraj Alice Woods
O tvrtci Esolutions

Pročitajte na drugim jezicima