Ukloni Driver Support (Instrukcija za uklanjanje) - 2017 ažuriranje
Driver Support Priručnik za uklanjanje
Što je Driver Support?
Driver Support je lažan program, koji prijavljuje o sumnjivim problemima računala (greške drivera) i tada pita da platite za njihov popravak
Dodatno, ponekad se čini da sveukupan proces uklanjanja ovog programa nikad neće biti uspješan jer odbija otići sustav nakon što ga uklonite iz Dodaj/ukloni programe.
Stoga, bez obzira što je promoviran kao koristan alat, koji može biti korišten za otkrivanje nepostojalih, nevaljalih i krivih drivera, i poboljšanje rada računala na ovaj način, trebali biste razmisliti dva puta prije nego što ga instalirate na sustav.
Ukoliko ste primjetili da je Driver Support virus infiltrirao Vaše računalo, trebali biste ga skenirati pouzdanim anti-spyware programom i ukloniti svaki unos koji pripada ovom potencijalno nepoželjnom programu.
Ostavljanje njega na sustavu može uzrokovati usporavanja sustava, neprekidne poruke upozorenja i slične neugodnosti.
Kako se Driver Support može pojaviti na mom računalu?
Driver Support lako može biti instaliran s raznih stranica za preuzimanje. Kako god, uvijek biste trebali obraćati pozornost na ocjene programa i recenzije jer Vam mogu pomoći shvatiti koji su pouzdani, a koji nisu.
Također Vas moramo upozoriti da takvi programi mogu biti instalirani na sustav nakon preuzimanja besplatnih programa od nepoznatih kreatora. Kako biste to izbjegli, trebali biste odabrati Posebnu ili Naprednu metodu instalacije i odznačiti sve kućice koje tvrde da se slažete s instalacijom Driver Support na sustav.
Čim uđe u sustav, počinje uzrokovati skeniranja sustava i prijavljuje o nevaljalim driverima i sličnim problemima. Ponekad se čini da ovaj program pokušava napraviti svoju licencu jer prijavljuje o ovim problemima svaki puta kada ga pokrenete.
Prije nego što ga kupite, trebali biste provjeriti sustav alternativnom sigurnosnom aplikacijom. Možemo unaprijed reći da će otkriti Driver Support kao potencijalno nepoželjan program ili scareware.
Kako ukloniti Driver Support?
Ukoliko ste nasamareni u instalaciju Driver Support virusa na svoje računalo, trebali biste ga ukloniti i nikad ne razmišljati o tome da kupite njegovu licenciranu verziju. Kako biste se riješili ovog programa za dobro, preporučamo korištenje ovih koraka:
- Kliknite Start → Control Panel → Programs and Features (ukoliko ste korisnik Windows XP, kliknite na Add/Remove Programs).
- Ukoliko ste korisnik Windows 10 / Windows 8, kliknite desnom tipkom miša na donji lijevi kut ekrana. Jednom kada seQuick Access Menu pojavi, odaberite Control Panel i Uninstall a Program.
- Ovdje, potražite Driver Support ili bilo koje druge nedavno instalirane sumnjive programe.
- Uklonite ih te kliknite OK kako biste spremili ove promjene.
Ručni Driver Support Priručnik za uklanjanje
Deinstalacija iz Windowsa
Da biste uklonili Driver Support računala s Windowsima 10 ili 8, molimo vas da pratite sljedeće korake:
- Upišite Control Panel u kućicu s tražilicom za Windowse i stisnite Enter ili kliknite na rezultate pretraživanja.
- Ispod sekcije Programs, odaberite Uninstall a program.
- Na popisu pronađite unose povezane s Driver Support (ili bilo kojim nedavno instaliranim sumnjivim programom).
- Desnom tipkom miša (Right-click) kliknite na aplikaciju i odaberite Uninstall.
- Ako se pojavi User Account Control, kliknite na Yes.
- Pričekajte da se proces deinstalacije završi i kliknite na OK.
Ako ste korisnik Windowsa 7 ili XP, pratite upute koje slijede:
- Kliknite na Windows Start > Control Panel koji se nalazi na desnoj strani otvorenog menija (ako ste korisnik Windowsa XP, kliknite na Add/Remove Programs).
- U Control Panelu, odaberite Programs > Uninstall a program.
- Odaberite nepoželjnu aplikaciju tako da na nju kliknete jednom.
- Pri vrhu, kliknite na Uninstall/Change.
- Na upit o potvrdi vaše akcije, odaberite Yes.
- Kliknite na OK jednom kad se proces uklanjanja završi.
Uklonite Driver Support iz Mac OS X sistema
- Ako koristite OS X, kliknite na gumb Go u gornjem lijevom kutu ekrana te odaberite Applications.
- Čekajte dok ne vidite mapu Applications i potražite Driver Support ili bilo koje sumnjive programe u njoj. Sada kliknite desnom tipkom miša na svaki od unosa te odaberite Move to Trash.
Resetirajte MS Edge/Chromium Edge
Obrišite nepoželjne ekstenzije iz preglednika MS Edge:
- Odaberite Menu (tri horizontalne točkice u gornjem desnom kutu prozora) i odaberite Extensions.
- S popisa odaberite ekstenziju i kliknite na Gear (ikonicu zupčanika).
- Kliknite na Uninstall koji se nalazi pri dnu.
Očistite kolačiće i ostale podatke spremljene tijekom surfanja:
- Kliknite na Menu (tri horizontalne točkice u gornjem desnom kutu prozora preglednika) i odaberite Privacy & security.
- Pod Clear browsing data odaberite Choose what to clear.
- Odaberite sve (izostavite lozinke, iako biste mogli ostaviti i Media licenses, ako je moguće) i kliknite na Clear.
Vratite postavke za novu karticu (tab) i početnu stranicu u početno stanje:
- Kliknite na ikonicu manija i odaberite Settings.
- pronađite sekciju On startup.
- Kliknite na Disable ako ste pronašli neku sumnjivu domenu.
Resetirajte MS Edge ako vam koraci iznad nisu pomogli:
- Pritisnite Ctrl + Shift + Esc da biste otvorili Task Manager.
- Kliknite na strelicu More details koja se nalazi pri dnu prozora.
- Odaberite karticu (tab) Details.
- Sada skrolajte prema dolje i pronađite svaki unos koji u sebi sadrži naziv Microsoft Edge. Desnom tipkom miša kliknite na svaki od tih unosa i odaberite End Task da biste prekinuli rad preglednika MS Edge.
Ako vam ovo rješenje nije pomoglo , morat ćete upotrijebiti naprednu metodu resetiranja preglednika Edge. Prije nastavka morali biste napraviti sigurnosnu kopiju svojih podataka.
- Na računalu pronađite sljedeći folder: C:\\Users\\%username%\\AppData\\Local\\Packages\\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe.
- Pritisnite na tipkovnici Ctrl + A da biste odabrali sve foldere.
- Desnom tipkom miša kliknite na njih i odaberite Delete.
- Sada desnom tikom miša kliknite na gumb Start i odaberite Windows PowerShell (Admin).
- Kad se otvori novi prozor, kopirajte i zalijepite sljedeću komandu, pa pritisnite Enter:
Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\\AppXManifest.xml” -Verbose
Upute za Edge Chromium
Obrišite ekstenzije iz preglednika MS Edge (Chromium):
- Otvorite Edge i klikanjem odaberite Settings > Extensions.
- Obrišite nepoželjne ekstenzije tako što ćete kliknuti na Remove.
Očistite cache i podatke od spremljene tijekom surfanja:
- Kliknite na Menu i idite na Settings.
- Odaberite Privacy and services.
- Pod Clear browsing data odaberite Choose what to clear.
- Pod Time range birajte All time.
- Odaberite Clear now.
Resetirajte MS Edge (Chromium):
- Kliknite na Menu i odaberite Settings.
- Na lijevoj strani odaberite Reset settings.
- Odaberite Restore settings to their default values (resetirajte postavke na početne vrijednosti).
- Potvrdite s Reset.
Resetirajte Mozillu Firefox
Uklonite opasne ekstenzije:
- Otvorite preglednik Mozilla Firefox i kliknite na Menu (tri horizontalne linije u gornjem desnom kutu prozora).
- Odaberite Add-ons.
- Ovdje odaberite pluginove koji su povezani s Driver Support i kliknite na Remove.
Resetirajte početnu stranicu (homepage):
- Kliknite na tri horizontalne crte u gornjem desnom kutu da biste otvorili meni.
- Odaberite Options.
- Pod opcijama za Home, upišite adresu vaše omiljene stranice koja će se otvoriti svaki put kad pokrenete preglednik Mozilla Firefox.
Očistite kolačiće i podatke o stranicama:
- Kliknite na Menu i odaberite Options.
- Idite na sekciju Privacy & Security.
- Skrolajte prema dolje i pronađite Cookies and Site Data.
- Kliknite na Clear Data…
- Odaberite Cookies and Site Data, kao i Cached Web Content i kliknite na Clear.
Resetirajte Mozillu Firefox
U slučaju da niste uspjeli ukloniti Driver Support prateći upute iznad, morat ćete resetirati Mozillu Firefox:
- Pokrenite preglednik Mozilla Firefox i kliknite na Menu.
- Idite na Help i tamo odaberite Troubleshooting Information.
- Unutar sekcije Give Firefox a tune up kliknite na Refresh Firefox…
- Jednom kada vam iskoči pop-up prozor, potvrdite željenu akciju klikanjem na Refresh Firefox – to bi trebalo završiti uklanjanje Driver Support.
Resetirajte Google Chrome
Obrišite maliciozne ekstenzije iz preglednika Google Chrome:
- Otvorite Google Chrome, kliknite na Menu (tri vertikalne točke u gornjem desnom kutu) i odaberite More tools > Extensions.
- U novootvorenom prozoru vidjet ćete sve instalirane ekstenzije. Deinstalirajte sve što vam je sumnjivo i što bi moglo biti povezano s Driver Support tako da kliknete na Remove.
Očistite cache i podatke web stranica iz preglednika Chrome:
- Kliknite na Menu i odaberite Settings.
- Pod Privacy and security, odaberite Clear browsing data.
- Odaberite Browsing history, Cookies and other site data, kao i Cached images i files.
- Kliknite na Clear data.
Promijenite početnu stranicu:
- Kliknite na Menu i odaberite Settings.
- Potražite sumnjive stranice kao što je Driver Support u sekciji On startup.
- Kliknite na Open a specific or set of pages i kliknite na tri točkice da biste došli do opcije Remove.
Resetirajte Google Chrome:
Ako vam prethodne metode nisu pomogle, resetirajte Google Chrome da biste eliminirali Driver Support i sve njegove komponente:
- Kliknite na Menu i odaberite Settings.
- U Settings skrolajte prema dolje i kliknite na Advanced.
- Skrolajte prema dolje i pronađite sekciju Reset and clean up.
- Sada kliknite na Restore settings to their original defaults.
- Potvrdite s Reset settings da biste završili uklanjanje Driver Support.
Resetirajte Safari
Uklonite nepoželjne ekstenzije iz preglednika Safari:
- Kliknite na Safari > Preferences…
- U novom prozoru odaberite Extensions.
- Odaberite nepoželjne ekstenzije povezane s Driver Support i odaberite Uninstall.
Očistite kolačiće i ostale podatke web stranica iz Safarija:
- Kliknite na Safari > Clear History…
- Iz padajućeg menija pod Clear, odaberite all history.
- Potvrdite vaš odabir s Clear History.
Ako vam koraci iznad nisu pomogli, resetirajte Safari:
- Kliknite na Safari > Preferences…
- Idite na karticu (tab) Advanced.
- Stavite kvačicu u kućicu pokraj Show Develop menu.
- U meniju kliknite na Develop i zatim odaberite Empty Caches.
Nakon deinstalacije ovog potencijalno nepoželjnog programa i popravljanja svakog od Vaših web preglednika, preporučamo Vam da skenirate svoj računalno sustav reputabilnim anti-spywareom. Ovo će Vam pomoći da se riješite Driver Support tragova registra te će također identificirati srodne parazite ili moguće malware infekcije na Vašem računalu. Za to možete koristiti naše najbolje malware uklanjače: FortectIntego, SpyHunter 5Combo Cleaner ili Malwarebytes.
Preporučujemo Vam
Nemojte dopustiti da vas vlada špijunira
Vlada ima mnogo problema vezanih uz praćenje korisnika i korisničkih podataka, kao i sa špijuniranjem građana, pa biste trebali uzeti u obzir i naučiti nešto više o sumnjivim praksama prikupljanja podataka. Pokušajte izbjeći bilo kakav pokušaj vlade da vas prati ili špijunira tako da na internetu postanete potpuno anonimni.
Možete odabrati drugu lokaciju kad budete online i pristupati bilo kakvom materijalu bez nekih posebnih ograničenja na sadržaj. Veoma lako možete imati internetsku vezu bez ikakvih rizika od hakerskih napada koristeći Private Internet Access VPN.
Kontrolirajte informacije kojima može pristupiti vlada ili bilo koja neželjena stranka i surfajte internetom bez mogućnosti da vas se špijunira. Čak i ako niste umiješani u ilegalne aktivnosti ili vjerujete svojem izboru usluga i platformi, budite sumnjičavi oko vlastite sigurnosti i poduzmite mjere predostrožnosti korištenjem usluge VPN-a.
Za slučaj malware napada, napravite sigurnosne kopije datoteka za kasniju upotrebu
Korisnici računala mogu na razne načine izgubiti podatke zahvaljujući cyber infekcijama ili upravo njihovom štetnom djelovanju. Softverski problemi koje stvaraju malware programi ili direktan gubitak podataka zbog šifriranja mogu dovesti do problema sa samim uređajem ili čak nanijeti permanentna oštećenja. Kada imate aktualne sigurnosne kopije, na veoma lagan način možete se oporaviti nakon takvog incidenta i nastaviti s radom.
Najbitnije je kreirati ažuriranja za svoje sigurnosne kopije, i to nakon bilo kakve promjene na računalu, pa ćete se moći vratiti točno u vrijeme prije nego je malware bilo što uspio promijeniti ili prije nego problemi s uređajem uzrokuju probleme s performansama ili oštećenje podataka. Kada imate raniju verziju svakog bitnog dokumenta ili projekta, lako ćete izbjeći frustracije i nervne slomove. To je pogotovo korisno kada se malware stvori niotkuda. Za potrebe vraćanja sistema u određenu točku u vremenu možete upotrijebiti Data Recovery Pro.